آخرین مقالات
10
آبان
99

هفت عامل موفقیت یا عدم موفقیت وب سایت ها در طراحی
(3.0)

موفقیت یک وب سایت هدف اصلی شکل گیری هر وب سایتی است. همه ما پس از بازدید از یک وب سایت، به صورت طبیعی در خصوص خوب یا بد بودن آن وبسایت به نظری خواهیم رسید. بعضی از سایت ها برای ما بسیار خوش آیند هستند و باعث بازگشت چند باره ما به آن وبسایت در مرورهای بعدیمان در اینترنت میشود ولی برخی دیگر از وب سایت ها را برای اولین و آخرین بار است که مشاهده میکنیم و رغبتی برای مراجعه مجدد به آن نداریم.

10
آبان
99

چگونگی انتخاب نام برند
(3.0)

نام برند، نقش اساسی را در برندسازی و مدیریت برند شما بازی می کند. در واقع شما تبلیغات می کنید تا مهمتر از معرفی محصولات و خدماتتان، برندتان را به مخاطبان بشناسانید. شما با تولید یک محتوای خوب و جذاب بدون اینکه بخواهید نامی از برندتان بیاورید، مخاطبان را وادار می کنید تا نام برند شما را بخاطر بسپارد. بنابراین انتخاب نام برند یکی از مهمترین اصول برندینگ می باشد. به همین منظور نکاتی را باید رعایت کنید تا بتوانید در امر برندینگ و همچنین بازاریابی اینترنتی موفق باشید.

10
آبان
99

برندینگ چیست؟
(3.0)

درپست هاي قبل ما چگونگي انتخاب برند روتوضيح داديمءولي از آنجا که دوستان زيادي تمايل داشتن درباره برندينگ اطلاع بيشتري داشته باشن گروه آرمين برآن شد که اين پست رو براي شما عزيزان آماده کند.با ماهمراه باشيد در ادامه مطلب

10
آبان
99

شش اشتباه بزرگ در طراحی سایت کسب و کارهای کوچک
(3.0)

در یک کسب و کار کوچک، وب سایت شرکت یک بخش حیاتی بازاریابی و یکی از مهمترین سکوهای معرفی نام تجاری است. بازدید کنندگان وقتی وارد وب سایت شما می شوند دلیل دلایل مختلفی دارند و طریق متفاوت ممکن است با سایت شما آشنا شده باشند ، ولی شما یک پلان واحد برای همه آنها دارید؛ " آنها را قانع کنید از محصولات و خدمات شما استفاده کنند" .